תחומי התמחות: לפטופים, מחשבים ניידים, מחשב נייד, ציוד מחשבים, מחשבים חדשים, מחשבים מחודשים, מחשב במבצע, ניידים, לפטופים מחודשים, lenovo, dell
שלום רב,
למחשב שלי מחוברת מדפסת לייזר XEROS PHASER 3240 PCL 6 לאחרונה איני מצליח להדפיס כי המחשב מדווח על "שגיאה" במדפסת, המדפסת עצמה לא מודיעה על תקלה כל שהיא, שמתי לב שלאחרונה הצבע של ההדפסות היה חלש, האם יתכן שזו הסיבה ל"שגיאה" ועלי לרכוש מחסנית דיו חדשה ?
שלום רב,
למחשב שלי מחוברת מדפסת לייזר XEROS PHASER 3240 PCL 6 לאחרונה איני מצליח להדפיס כי המחשב מדווח על "שגיאה" במדפסת, המדפסת עצמה לא מודיעה על תקלה כל שהיא, שמתי לב שלאחרונה הצבע של ההדפסות היה חלש, האם יתכן שזו הסיבה ל"שגיאה" ואלי לרכוש טונר חדש?
פרטים נוספים : ב"מצב המדפסת" מופיעה לרוב המילה "שגיאה "ללא פרוט, אבל לפעמים נעלמת המילה שגיאה ומופיעה הודעה כמו "2 מסמכים בתור" אבל, בשני המקרים זה לא מדפיס לא את הדף שלי ולא את דף הניסיון. כאשר אני מקיש על "מאפייני חומרה" מתקבלת ההודעה "התקן זה פועל כראוי".
כן כנראה שזה טונר
כן כנראה שזה טונר
כן כנראה שזה טונר
אנחנו עובדים עם טכנאי המחשבים האמינים והמקצועיים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|