טכנאי מחשבים » מאמרים וחדשות » מדריך תיקון מדפסות

מדריך תיקון מדפסות

החלום של כולנו הוא שיגיע יום ולא נצטרך להשתמש יותר במדפסת אלא נוכל לבצע את כל הפעולות באמצעות המחשב. עד שהיום הזה יגיע נמשיך לחוות תקלות שונות במדפסת אשר יצריכו מאיתנו הזמנת שירות תיקון מדפסות. מעוניינים באיש מקצוע שיתקן את המדפסת במהירות ובמקצועיות? התחילו לקרוא


סוגים שונים של התראות

טכנאי מחשבים מחלקים את המדפסות לשתיים: מדפסות חכמות ומדפסות טיפשות.

  • מדפסות חכמות- מדפסות שבהם מותקן מסך חיווי שמטרתו היא לעדכן את המשתמש אודות תקלות שונות במדפסת וכן עזרה אוטומטית בהגדרת חלקים שונים למדפסת ופונקציות שונות.
  • מדפסות טיפשות- עליהן מותקנות נורות חיווי צעוניות אשר מעדכנות את המשתמש כאשר מתרחשת תקלה במדפסת אך אינן מורות לו מהי התקלה וכיצד ניתן לתקן אותה.


תיקון מדפסת- בעיות נפוצות

  • הדפים אינם נמשכים- תקלה נפוצה בה הדף נתקע במדפסת ואינו יכול לצאת.המעבר של הדף מתבצע באמצעות גומיות המורכבות על גבי גלילים קטנים בתוך המדפסת.
    כיוון שלגומיות של המדפסת יש נטייה להישחק לאחר זמן מה וכן להתלכלך לעיתים קרובות מאבק וכן מדיו המדפסות מתרחש מצב בו הדפים נתקעים. במקרה זה יש להזמין טכנאי מחשבים על מנת שיבדוק האם מדובר בגומייה שנשחקה ועל כן יש צורך להחליפה או שפעולת ניקוי פשוטה תוכל לפתור את הבעיה.
  • הדפסה מלוכלכת- הדף המודפס יוצא מלוכלך ומלא בכתמי דיו ואותיות מטושטשות? קרוב לוודאי שהדיו נפל למקום הלא נכון של המדפסת והתפזר בתוכה. כאן הטכנאי ייעזר בתרסיס לחץ אוויר או במפוח ולאחר מכן ינקה את חלקי המדפסת המלוכלכים.
  • המדפסת אינה מזהה את הטונר- ישנם פעמים בהם מקבלים הודעת שגיאה כי המדפסת אינה מזהה את הטונר או את ראש הדיו. פעמים רבות הסיבה לאי זיהוי זה  נובעת מכך שבעת ניסיון ההתקנה לא הוצאתם את סרט המגן מהטונר או שלא הכנסתם אותה בצורה נכונה למדפסת. אם כי הכנסתם את ראש הדיו או הטונר כהלכה קרוב לוודאי שחומר ההדפסה במדפסת נגמר. ההמלצה היא לקרוא לטכנאי על מנת שיבדוק אם זוהי אכן הבעיה ויתקן אותה.

תיקון מדפסות- חשוב לקחת בחשבון 

  • אחריות- בעת רכישת מדפסת תמיד יש לוודא כי יש עליה אחריות ומה אחריות זו כוללת. בנוסף, אם יש לכם אפשרות לעשות מנוי לשירות תיקונים, עשו זאת.
  • אבק- נקו את המדפסת מאבק או משאריות דיו פעם בחודש
  • גומיות- הזמינו טכנאי שינקה את גומיות המדפסת פעם בחצי שנה
  • תיקון או רכישה- כיום, המחירים של המדפסות זולים יותר מאי פעם. אם קונים לדוגמא, מדפסת לייזר מומלצת הסיכוי מלכתחילה לתקלה – קטן יותר. לאחר האבחנה של טכנאי מחשבים באשר לבעיה במדפסת, ההמלצה היא לעשות את השיקול בנכון באשר לכדאיות התיקון או עדיפות לרכישה של מדפסת חדשה.
  • טכנאי מחשבים עד הבית או מעבדה- אם אתם מזהים את הבעיה וטכנאי המחשבים שלכם מבטיח לכם כי הוא יכול לתקן את הבעיה במדפסת, קחו בחשבון כי הזמנת טכנאי מחשבים עד הבית לשם תיקון מדפסת יכולה להשתלם יותר מבחינה כספית, מבחינת הוצאות דלק ומבחינת זמן המתנה עד שהבעיה תתוקן על ידי מעבדת תיקונים.
  • אחריות על תיקון מחשבים ומדפסות- תמיד וודאו כי איש המקצוע אשר מתקן לכם את המחשב או המדפסת יספק לכם אחריות על תיקון זה.

מעוניינים בשירות תיקון מדפסות על ידי טכנאי מחשבים אמין ומקצועי? מעוניינים לדעת לאיזו מעבדת תיקונים לפנות? השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.

עוד באותו נושא

טכנאי פי.סי – בין טאבלט לסמארטפון

טכנאי פי.סי – בין טאבלט לסמארטפון

גם היום כשיש לנו בכל יד טאבלט או סמארפון, ררצוי שלא נשכח לתחזק את מחשב ה-PC  שלנו. כנסו ותגלו כיצד טכנאיPC  יכולים לעזור לכם   למי שגדל...

מחשב נייד לגרפיקה - איך לבחור את המחשב הנכון לגרפיקאים

מחשב נייד לגרפיקה - איך לבחור את המחשב הנכון לגרפיקאים

בבחירת מחשב נייד לגרפיקה, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא כוח העיבוד. המעבד הוא המוח של המחשב, האחראי על ביצוע משימות וחישובים....

כיצד רוכשים מחשב חדש

כיצד רוכשים מחשב חדש

מעטים המכשירים שגורמים לאנשים להתרגש כמו רכישת מחשב חדש, השאלה היא, האם הם יודעים לרכוש את המחשב הטוב ביותר בשבילם? מחשבים למכירה היא אחת מביטויי...

מחירון מחשבים נייחים

מחירון מחשבים נייחים

יאיר לפיד כתב פעם שאנחנו קונים מחשב, ואז הוא מתחיל לקנות לעצמו את הציוד מסביב. ובכן, בואו נראה כמה המחשב מוציא מאיתנו החזון למחשב הבייתי,...

מחשבים 2023 – המדריך המקיף לסוגי המחשבים

מחשבים 2023 – המדריך המקיף לסוגי המחשבים

שוק המחשבים והטכנולוגיה מתקדם בקצב מואץ מידי מספר חודשים והחדשות הטובות כי ניתן להרכיב מחשב לכל שימוש ובטווח מחירים שנוח לכם עולם המחשבים,...